Tuesday 28 June 2011

زاهد آزاد(गजलें) غزلين

غزلين
  زاهد آزاد(गजलें) 
जाहिद आजाद झन्डा नगरी -नेपाल 
Mobile: 00977-9747089206
کہاں عبور دلوں کے       یہ فاصلے ہوں گے
قدم قدم پہ غلط فہمیاں!             گلے ہوں گے
کسے خبر تھی یہی صبر کے صلے ہوں گے
تمام عمر ہی غم سے           مقابلے ہوں گے
نہ تاج سر پہ سجاتے           اگر یہ جانتے ہم
بدن پہ چیتھرے اور وہ بھی بے سلے ہوں گے
نگاہ فکر میں ہو گ          ا ترا سراپا ضرور
ورق ورق پہ جو غزلوں کے گل کھلے ہوں گے
کشادہ اور کرو دیکھ             دیار دل کی حدیں
بڑھیں گے آگے اگر دل    سے دل ملے ہوں گے
نہیں ہوں کافلہ سالار       میں مگر آزادؔ
مری تلاش میں اک روز قافلے ہوں گے


-----------------------


اے شاید کوئی غیبی           اشارہ ہو گیا ہے
جو تھا تاریک ورشن وہ ستارہ     ہو گیا ہے
مجھے لگتا   ہے اس کا غرق ہونا لازمی ہے
بہت تعریف جس کی کر رہا تھا میں غزل میں
بہت ناراض          وہ ہی ماہ پارہ وہ گیا ہے
گذرتے وقت        کے ہمراہ دیکھو سردمرے
سلگتا تھا جو      دل میں وہ شرارہ ہو گیا ہے
میرا ضبط       وتحمل ہے کہ اب تیری انا کا
مرے قدموں         تلے اونچا منارہ ہوگیا ہے
کرشمہ ہے         نئی سائنس کا شاید یہ زاہدؔ
نجوم وماہ کا          واضح نظارہ ہو گیا ہے

No comments:

Post a Comment